melisasak35 zaten bu devletin doğum için extra verdiği bir para değil çalışırken aldığınız rapor gibi düşünün devlet ödüyor bunda da doğum iznine ayriliyorsunuz çalışmaya devam edecekler için geçerli zaten bu süreçte raporlu sayiliyorsunuz iş veren mağdur olmaması için aylık olarak maaşınızı devlet oduyo gibi düşünün 4 ay rapor hakkınız var ya toplu ya aylık olarak aliyosunuz doğum yardımı değil bı rapor parası iş göremezlik