vanilya_kokusu_ deletedmom43191 keşke iki çocuklu ya 2500 olsaydı bari en azından 3 le eşit olurdu 🤣yari yarı
hizlivecocuku deletedmom43191 benim 2024 doğumlu çocuğum var bi de 2026 doğumlu olacak 2025 sonrası dediği için benimki ilk çocuk mu sayılacak yani 5000 mi verecekler tek seferliğe mahsus
tahamommy mom_51 deletedmom43191 hayır bağkurda alıyor ama çalışan kişi kendiniz olmalı eşiniz değil ve borcunuz olmamalı malesef,en az 90 gün prim yine aynı şekilde
gizemseker mom_51 alo170i aradım sordum. Ben de bagkurluyum. Bağkur borcunuz yoksa alabiliyorsunuz. Fakat raporlu olduğunuz süreç boyunca bagkurunuzu ödemeye devam etmeniz gerekli
mom_51 deletedmom43191 diğer kızlarımda almıştım ama şimdi bunu mu şart koşmuşlar. Yav niye böyle bişey yaparlar bilmem 🤷♀️ benim eşim pazarcı sgk yapamıyor vergi levhası olduğu için. O kadar dedim bari bana sgk yap diye yapmadı beyfendi 🤔🤭
htan deletedmom43191 sigortasını oduyorsa alabiliyor diye biliyorum ben muhasebecimle gorusmustuk bunu. Emin misiniz
deletedmom43191 meltemerennn emzirme odenegini sgk.binasindan basvuru yapiliyo ayriyeten sgkliysaniz hastane dogumu bildiriyo oraya
kezbanelam mom_51 her ay 1500₺ alabilirsiniz diye biliyorum SGK olmasada sadece süt parasını alamayacaksınız
sudeli4 mom_51 keşke sende sgk kı olabilsen doğumdan önce 90 gün sgk yatmış olması yeterli oluyo diye biliyorm
atik_ Ben şuan sigortalı çalışıyorum yakında işten çıkacağım 6 haftalık hamileyim nasıl alınıyor tam aydınlatır mısınız
melisasak35 atik_ 32 haftaya kadar çalışmanız daha sonra işten çıkmadan çalışamaz raporu almanız gerekiyor onun dışında alamıyorsunuz
ayseel atik_ doğum rapor parası almak için çalışıyor olmanız lazım 32. Haftadan sonra çalışamaz raporu almanız lazım doktorunuzdan bu süreçte de aktif sgk gerekiyor
smglyrk atik_ doğuma kadar aldığınız raporun günü kadarını alırsınız işveren yada sigoryacınız yardımcı olur sonrasında ben iznim bittikten sonra toplu aldım istersen dilekçeyle ay ay da alabilirsin ama doğumdan sonra alırsın