bmkl benim doktorum hiç uğraşma yanılma payları var dedi ileri yaştakilere daha çok öneriyoruz çünkü ihtimalleri yüksek oluyor senden temiz bekliyoruz dedi ama illa bir ihtimal oluyor dedi fetal daha kesin dedi ilerde benim ve bebek sağlığı için önemliymiş işte biraz tedirgin oldum yaşım genç ilk hamileliğim haftadıyla uyumlu sağlıklı gidiyor hiç risk yaşamadım şuan çok endişelendim