merveasd Babaannem hep mani düzerdi.Aklımda kalmıs.
1 çocuk hiç çocuk
2 çocuk tek çocuk
3 çocuk ıdeal
4 çocuk çingene(özür dilerim)yarar☺️
1 cocugu yok say(Allah korusun kotu Bisey olursa dıye)
2 çocuk (gene Allah korusun bırıne bısey olursa dıye)
3 çocuk ıyı sayılıyormuş.
4 çocuk fazla gözüyle bakılıyor
Amca hala dayı teyze bız hepımız 2 kardesız.