Esma006 çalışıyorum yaa o yüzden en yakındaki sağlık ocağına gidip verdim. ben de pişmanım zaten ilk kez böyle bir şey için yüz göz olduk. yarın kadın doğuma gideceğim beta yükseldiyse. insanların kalbi kapkara, doktor olabilirsin ama bu da bence tamamen insanı rencide etmek. neden erken geldin der gibiler zaten. istediğim zaman tahlil veririm ya istersem her gün veririm. en yüksekten sigortam ödeniyor bir barkod verecekler onun da bin suratını çekiyoruz