mrvrm inşallah canım benim💖son 3 gün..başlarda zorlayıcı belirti olmuyor en azından bende olmadı ha göğüslerim patlamaya hazır bombaydı keza halen öyle😄kasığımda da hafif ağrılar vardı oda beybiii kendine yer açıyor olacak o kadar diyordum..Valla bulantı için konuşayım inşallah yaşamaz rahat bir hamilelik geçirirsin çünkü bulantı bi gelirse herşeye miden bulanıyor aklına gelen yiyeceklere bile bulanıyor😄😄