aprilbaby o kasıktan bacağa vuran ağrı gsçen bana da oldu ya feci bir ağrıydı gerçekten ben magnezyumu da bıraktım artık 34 de bırak dedi doktorum hamile platesi ve 30 dk yürüyüş dedi 30 dan beri yapıyorum 34 de dün gittim sabah öğle akşam 1 hurma yiyebilirsin dedi dün ilk kez nst çekildim bende normal çıktı sadece çok hareketli dediler🤣bende evet öyle dedim pozisyonu da 30 dan beri baş aşağı bakalım inşallah öyle kalır hareketli olduğu için değişir diye endişe ediyor insan artık her hafta gidicem nst çekilicek bakalım ne zaman gelmek isterlerse🥺