Bugün dpo10 sabah yine silik çizgi çıktı ama bu sefer daha hızlı 3.dk da gözüktü fotoda çok net değil normalde daha belirgin ve bekledikçe koyulaşmış normalde hamilelik varsa gün geçtikçe koyulaşmaz mı dpo 8 de yaptığımdan bi tık koyu kan vermeye bilerek gitmiyorum hüsrana uğramamak için daha erken geliyo adet gününü bekliyorum

Altada bekledikçe koyulaşmış halini çektim
