Dpo 8 bat 5 mart çok fazla bir belirtim olmadı hafif kasık birazda bel ağrım ve baş ağrım oldu 2 gündür o yüzden çok ümitlenmedim ama dayanamadım az önce test yaptım bu saatte ben çok hafif silik çizgi görüyorum çıplak gözle kamerada çok belli olmuyor sizce var mı

