Deletedmom_878 meryys evet aşırı hemde işte pik olayına takılmıştım en son senin testi de görünce normalmiş diye düşündüm açıkçası sen kaç yaşındasın 3. Mü olacak bu benimde bir düşüğüm birde kızım var
meryys Deletedmom_878 Yorumlarda normal diyor şimdi salma zamanı bekleyelim bakalim😅 ben 31 yaşındayım evet 3. Gebeligim olacak yaşayan çocuğum yok henüz cennette 1 kızım birde ikizlerim var 🥹🩷 İnşallah sağlıkla ilerler bu sefer kan sulandirici iğne başlanacak Rabbim bağışlasınnn, senin düşük kaç haftalık oldu sen kaç yaşındasın
Deletedmom_878 meryys bende 30 yaşındayım canım bir kızım var 8 yaşında 13 haftalık düşğüğüm var oda mayıs ayında geçen sene bu zamanlar hamileydim 4. Denememiz bu hayırla sonuçlansın inşallah hepimizinki
2prensesannesiiii meryys rica ederim canım 🥰ben yumurtlamadan regl oldum 9 şubat regl oldum 14 şubat ovülasyon kullandım hiç pik göremeden 26 şubat tekrar regl gördüm döngümün 18. gününde bu ay ilk denememdi bu ay korunmayı bıraktık 3. bebek için ama pcos bizi zorlayacak gibi inşallah pozitif haberlerini görürüz canım🥰😇
Alone Deletedmom_878 tam böyle senin 26 sındaki gibi koyu renk gördüğüm gün ile birlikte 3 gün ilişki yaşıyoruz cnm. 3 gebeliğimi de öyle hamile kalabildim
meryys 2prensesannesiiii Ayy Rabbim kolaylık versin hepimize inşallah sağlıklı sıhhatli kolaylıkla güzellikle nasip etsin 🩷🫂
aybikd meryys 26sı pik, hemen bir günde silikleşiyor benim de. Ama biz yine tutturamadık galiba regl sancısı gibi ağrım var 🥲 Öncesi-pik-sonrası değerlendirdik üç gün sonra saldık. Belki de yine bir dolu bir boş devam etmemiz lazımdı ama üşendim 😅
meryys aybikd Aslında güzel günleri degerlendirmişsiniz dur bakalım bekleyelim hepbirlikte🫂 ayy bende üşeniyorum hem ramazan hem iş yorgun oluyoruzda gözüm kesmiyor 🤣🤣
Deletedmom_878 aybikd ay benimde pik hemen silikleşiyor bende pik öncesi ve sonrası değerlendirdim artık saldım yumurtlama geçmiş sonuçta gerek var mı bilemedim 😀