kocak2126 geldim canım uzun bir nst istedi doktor açılma yoktu yeni çıkardılar 10 a kadar gez tekrar nst bakıcaz dediler eve gitmeme de izin vermediler geziyorum bakalım yer de yok sancım açılman olsa dahi seni burda tutamam dedi bakalım sancılar düzensiz çıktı bakalım ne olacak