Kızlar merhaba ben 2 gün önce sancı şikayetiyle acile gittim önce nst yaptılar sancılarım çıkmış acildeki doktor çatı muayenesi yapmak istediğini söyledi bu 2.defa yapışım bu sefer çok sert bir şekilde yaptı açılma yok eve git dolan yürü 3 saat sonra gel dedi bende tekrar çatı muayenesi yapılır diye korktum gitmedim çünkü bu sefer canım çok yandı ondan sonra sancıların sıklığı ve şiddeti arttı dayanılmicak gibi değil ama sürekli bir sancı var adet sancısı gibi 2 gündür böyleyim afedersiniz ben normalde büyük lavabo ihtiyacımı pek karşılayamıyordum kabızlık vardı hemoroid de olduğu için zorlanıyordum pek gitmezdim bu 2 gündür en 15 defadan fazla gittim sanki bağırsaklarımda bir sorun var gibi bu bi kaç gündür çok rahat nefes alıyorum normalde göbeğim sürekli engel olurdu karnımın altında sürekli neredeyse hiç geçmeyen ağrı var ve bebeğim normalde aşırı hareketli bir bebek sancılar başladığından beri kendini sağ tarafta toplayıp duruyor sizce normal midir yoksa sancılar düzene girene kadar evde mi yürümeye devam etsem 36+5 oldum bebeğim kilo ve boy olarak hep önde ilerliyordu zaten