Çok geçmiş olsun maalesef ben de on yıl önce kızıma hamileyken tanışmıştım bu hastalıkla manevrasız geçmiyor bir KBB uzmanı görmeli bu arada doğumdan sonra da ara ara ataklar oldu sonrasında yine ara sıra geliyor uğruyor kapıma tamamen bir kurtuluş yok maalesef ilaç kullandım sonra şimdi tekrar hamileyim ama çok şükür şu an öyle bir durum yok inşallah da olmaz Allah düşmanımın başına vermesin çok zor sizin de inşallah benim gibi kalıcı olmaz geçmiş olsun