dlkkrms Benim doktorumda 35 te bırakıcağımızı söyledi kan pıhtılılaşmasından dolayı kullanıyorum birde oksapar
dlkkrms Esra-4151 iğneyi doğuma kadar yapıcağım söylendi hem özeldeki doktorum hem devletteki doktorum
dlkkrms Esra-4151 her doktor farklı hafta söylüyo güvendiğim doktorum 32 dedi korkuyorum bebeğe bişey olur diye dediğimde artık 34 den sonra bebeğin kalbine zarar verir dedi hem ecopirin ilk haftalarda bebek kayıplarınk önlüyo dedi
Esra-4151 dlkkrms bu arada iğneyi neremize uyguluyordunuz en rahat ben yeni başladım dün koluma yaptım ama bilemedim
quenn1905 Esra-4151 banada coraspin verdi 100mg lık 35 de kesicez dedi banada o çok geldi çünkü kan fazlasıyla sulanmış olcak allah korusun aksi bi durumda olumsuz şeyler olabilir. Erken kesmeyi düşünüyorum bende ama doktoruma danışarak yapıcam.
Esra-4151 dlkkrms evet canım bıraktık 32 de şimdi iğneyle devam ediyoruz ama ne zamana kadar devam edicez doktor herhangi bir şey söylemedi 36. Haftamda bitiyor kontrol günümde bakalım ne diycek siz
dlkkrms Esra-4151 Az kalmış canım Rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip eylesin inşallah benim şuan 27. Haftam bende 32 gibi bırakıcam bakalım doktor ne zaman söylerse . Büyük ihtimal iğneyi doğum kadar yapıcaz günde bi tanemi iğnen
Snowel Kızlar bende ecopirin 100 mg içiyorum siz ne zaman içiyorsunuz her zaman aynı saatte mi içiyorsunuz.Ben sabahları aç karnına troid ilacı alıyorum yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum onu ne zaman almalıyım
Esra-4151 Snowel şuan içmiyorum doktorum bıraktırdı 32 haftalık olunca ama öncesinde sabah içiyordum troid ilacıyla ama siz yinede doktorunuza sorun bana alabilirsin demişti
kara45670543 Snowel bende aynı şekilde sabahları tiroid ilacımı alıp ama her zaman aynı saatte alıyorum ve akşamda tok karınına kendime saatt belirledim o saate hep içiyorum kaç haftalıksın bu arada canım