Selam arkadaşlar,
8 haftalık bebeğimin kalp atışı durmuştu kürtajdan sonra doktorum önlem amaçlı Ecopirin 100 mg başlamıştı gebeliği öğrendiğimden beri kullanıyorum 32. Haftanda kesicez demişti pazartesi 32 haftalık oluyorum kesmem gerektiğini ileticek ama ben çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye. Siz kaçımda haftada kesmiştiniz 32 bana erken gibi geldi ama doktora söylesem uzatırmı acaba