Edalptekn 2024 te özelde asılama 2025 te özelde tüp bebek yaptırdım gecen hafta cuma opu yapıldı devlette şartları söyleyeyim hemen özeldeki aşılama ve tüp bebek epikriz raporunu hsg histereskopi vb ne işlem yapıldıysa bütün raporları götüreceksin ewlilik cüzdanı süresi gerekli değil cnkü özelde daha önce yaptırdıgın için ben bir aşılama özelde yaptırdım doktor imza atmadı şu tarihte yapıldı diye oyuzdn bir aşılama dewlet denedi ikinci aşılamayı yapmaya gerek yok dış merkezdeki tüp bebeğin birini aşılama olarak gösterecem dedi hemen tüp bebeğe başladık opu yapıldı bile aynı ay içinde