klncbebek doğduktan sonrada aynı saatlerde hareketlenmeler yada uykuya geçişi başlıyor.küçük kızım hastanede ilk gece mışıl mışıl hep uyudu eşimde şaşırmıştı böyle çocuk olsun 13 tane yapalım diyordu emin olma daha ilk gece diyordum ama gerçekten hep öyle devam etti hep geceleri uyurdu😄