1oglanannesi nrybysk amin canim gitim geldim ultrosonda bisey gorunmedi cok suyum gidmedigi icin ama uzanmami soyledi doktorum uzaniyorum simdi
Havin49_ 1oglanannesi benim 29 haftalık suyum geldi 31 haftaya kadar hastanede yatışım yapıldı taburcu oldum sabahına 31+1 de kanamam oldu ve daha durduramadılar 31+1 de ikizlerim dünyaya geldi
Havin49_ 1oglanannesi çok şükür iyiler Cnm biri 20 biri 41 gün kaldı küvezde şimdi ikiside çok şükğr evinde🫶