1oglanannesi Kizlar sabah ayaga kalkinca suyum geldi pijamamin pantalonuda islandi biraz doktorumu aradim dediki izle yine gelirse ilac filan yazarim erken olursa kuveze duser dedi ☹️☹️ korkuyorum sezeryenlisin dedi dikkat et dedi 🥺 napmaliyim kizlar
hicrankvckk 1oglanannesi nasıl izle anlamadım su gelince hemen hastaneye gidilmesi gerekiyor diye biliyorum bebek susuz kalabilir bu bebek için iyi değil diye biliyorum haftanda erken ultroson açıklık bunlara bakılması lazm
Melodimm 1oglanannesi Hepsi gelmemiştir belki.Doktor neden kontrol için çağırmıyor anlamadım.Hastaneye gitmek için aynı şeyin tekrarlanmasımı lazım.Önlem için çağırmalıydı.
hghg 1oglanannesi su gelince hemen hastaneye gidilmesi gerekiyor benim doktorum da böyle söylemişti yani Bebek için riskli olabilir senin içinde o yüzden hemen hastaneye git bence
cokkasmabeabi 1oglanannesi evde beklemekle yapılacak bişey yok gozlem altında kalmalisiniz. İnsaAllah devamı gelmez geçmiş olsun 🌸
kisbebisi Su gelince ne kadae tutabilirler ki? Benim de 33te suyum gelmişti geciktirici falan verdiker ama ona ragmen doğum gerceklesmisti. Ne diye kuveze duser diye korkutuyor anlamadım bu şekilde evde beklemek daha riskli bence. Bence bi hastaneye git canım
hicrankvckk kisbebisi orası ayrı bişey doğum yapacak birini nasıl korkutabilr doktor arayıp sordugunda göre özel bide devlettekini arayamazsın bunu devletten bi doktor dese öfff nasıl karalanır ama 😬
hicrankvckk 1oglanannesi bencede en iyisi bu nişan gelmiş olsa bekletiyorlar ama suyun gelmesinde beklenmez takip gerekir bebek o su sayesinde içerde yasıyor
hghg 1oglanannesi evet iyi yapmışsınız kontrol şart bu durumda hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah
beautiful_ 1oglanannesi çok geçmiş olsun kuzum ultrasona gidicem yazmışsın haber vermeyi unutma Hayırlısı ile vaktinde gelsin miniğin ❤️
1oglanannesi hghg gittim geldim simdi suyum var cok gelmedigi icin ultrasonda gorunmuyo azaldigi doktorum cok olmamasi icin uzan dinlen dedi uzaniyorum bakalim noluyo
nrybysk 1oglanannesi hasteneye gitmeye karar vermen çok iyi olmuş canım. Allahın izniyle sağ salim kavuşun inşallah dualarımız seninle bizi habersiz bırakma 🤍
1oglanannesi nrybysk amin canim gitim geldim ultrosonda bisey gorunmedi cok suyum gidmedigi icin ama uzanmami soyledi doktorum uzaniyorum simdi