egeemomms ilk hamileliğim kızım sağlıklı şekilde doğdu çok şükür 2. Gebeliğim kimyasal ile sonuçlandı 3. Gebeliğim dış gebelik oldu farkedilmedi tüpüm patladı ve tüpüm alındı ondan sonra 2 yıl gebelik yaşamadım tüp bebeğe gidecektik ortalama 4 ay önce yine kimyasal geçirdim 😌 İsyan etmemeye çalıştım ama çok üzüldüm kimyasaldan 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şu an 6+5 kalp atışını duydum ama geçmiş kayıplarım yüzünden duphaston ve ecopirin kullanıyorum Rabbim inşallah bunu sağlıkla kucağıma almayı nasip eder darısıda inşallah senin başına 🙏