Aslında başlığa ne yazacağımı bilemedim o yüzden konuya giriyorum hemen. 1 oğlum var onun üstüne 2 kayıp yaşadım 1 düşük(düşük sonrası kürtaj) geçen hafta da direkt kürtaja alındım. Benim gibi ilk gebeliğini sağlıkla kucağına alıp sonrasında bu durumu yaşayan var mı? İnanın düşünmekten kafayı yicem genetiğe gönderdik onun sonucunu bekliyoruz. Aynı durumu yaşayan birileri varsa cevap verirse çok sevinirim 🙏🏻