bebisleben cylnboran04 benimki 23 ten beri makat gelişti haflardır dönmedi 32.haftadayım girdim karnımda 3-4 gün şiddetli bir ağrı oldu kontrolüm vardı gittiğimde baş aşağı döndüğünü söyledi benim plesenta biraz aşağıda doktorum bebek pozisyonu böyle kalırsa normal doğum istersen yaptırırım ama biraz kanaman olur dedi kafam karışık hala benim döndü şu anlık ama şükür 🙃
cylnboran04 bebisleben Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasıp etsım ınsallah rabbimin ıznıyle ınsallah bırsey olmaz
tutuca cylnboran04 ilk bebeğim makat gelişliydi 37 hafta sonları doktor bir hafta bekleyelim dedi dönmesini dönemedi kafası hep midemdeydi resmen devlette sezeryan oldum kızım gayet iyi elhamdülillah.
cylnboran04 tutuca evet sureklı kafası mide kısmında benımde bacaklarınıda alt tarafa yerlestırmıs bende devlet takıplıyım
tutuca cylnboran04 ama hiç canınızı sıkmayın doğum seçeneği elimizde olmuyor maalesef ben normal çok istiyordum ama hepte hangisi sağlıklı olacaksa o diyordum her doğumun kendine göre zorlukları kolaylıkları var Rabbim sağlıcakla suhuletli doğumlar nasip etsin canım ☺️🥰
28nisan cylnboran04 bende öyle hissediyorum ama mideme baskı yapıyor sertleşiyor belli yani kafasının yukarda olduğu. Sağlıklı olsunlar da nasıl gelmek isterlerse öyle gelsinler 🥰
jalepone cylnboran04 ay başıma gelenler sorma çocuğum 30. Haftaya kadar baş ayağındaydı 32 de makat olmuş 33 +1 de tekrar başaşagı olmuş ve 33+5 de dün gece tekrar makat oldu bu işler bence son güne lafta belli olmuyor ua tekrar döner mi bilmiyorum artık
tugcegldal İki gebeliğimde de 37-38 de döndü.Bebeği kanala yönlendir hareketi,sıcak-soğuk uygulaması,ışık ve müzik denedim anca öyle döndüler
jalepone cylnboran04 ay inşallah ya valla nedendir bilmiyorum ben de yediğimiz içtiğimiz mi rahatsız ediyor acaba bilemedim
anneninbalii cylnboran04 Makat geliş bebekleri döndürme egzersizleri var instagramda onları sadece 3 gün yaptım ve döndü bebeğim, 38.haftamda döndü ve doğuma kadar bile dönen çok bebek var inanın
yasmintkrc anneninbalii benmde 36 da baş aşağı pozisyondaydi 37 de makat geliş dedi bakalm bu hafta 38 de ne dicek dediğiniz egzersizleri bir araştırayım.. normal doğum beni tedirgin ediyor ama niyeyse
anneninbalii cylnboran04 genelde koltuğa otururdum ve iki kolumla koltuktan aşağıya uzanirdim, ellerim yerde olurdu kalçam yukarıda kalmış olurdu böylelikle bebeğin başı daha ağır olduğu için dönüş yapardı. Yani anlattığım pozisyonu ancak araştirirsaniz anlarsiniz