kaya_kaya ay syni hissettim suan tekrar. Benim oglum da makat gelisli dogdu. Sag kapurgama hep baski yapiyodu. İnsan oendi kemigini hisseder mi ya.. oturma bile oturamiyi insan. Cunku ogurunca bebek yukari cikiuodu daha cok baski oluyodu 8. Ayim ramazana denk gelmisti (2 sene once) nereye gidersem gideyim rahat edemiyodum eve geliyodum iftardan sonraz😂 bolca yatin dinlenin hareketlerini izleyin. Cok ozluyo insan cok zorlu olsada..