melis11 merhabalar 27. Haftadan itibaren benim bebeğimde de karın çevresi geriliği vardı 2.5 hafta 5 tane doktor gezdim hepsinin dediği bebeğin çok sağlıklı genetik demişti. Bende sizin gibi hep ne yesem diye araştırdım o kadar iyi besleniyordum ki hergün 3 haşlama yumurta havuç suyu peynir tahin pekmez yulaf süt ful protein 38+3’te 2360 gr doğdu bebeğim gerçekten çok sağlıklıydı küveze girmesinden korkuyordum ama beraber odamıza çıktık. Hiç canınızı sıkmayın lütfen bana doktorlarların tek dediği her kilolu bebek sağlıklı diye birşey yok demişlerdi ve gerçekten şöyle söyliyim 2360 gr doğdu emmesi falan iyiydi odamıza geldik benden önce doğum yapan kızın bebişi 3700dü emme refleksi gelişmediği için küveze alınmıştı sakın üzmeyin kendinizi ben çok üzdüm hamileliğimin sonlarını zindan ettim kendime siz yapmayın