melis11 Merhaba arkadaşlar genelde 34+0 ım bugün utrsonda 32+5 cıktım bu son adet donmemimdeki doğum tarhini mi baz alırlar yoksa 32 haftasından mı devam ederler doğum için
kaya_kaya melis11 son adet tarihine göre hesaplanıyor canım doktor bana öyle söylemisti. 12 haftaya kadar benimki de 1 hafta geriden geliyordu çok sükür sonra toparladık inşallah sende toparlarsın yediklerine dikkat et
mariasu melis11 canını sıkma 2 hafta birsey değil benimkiler 1,5 ay geriden geliyorlardı çok şükür saglıkla kucağımıza aldık yediklerinle arayı kapatırsın inşallah 🙏🏻
Mervekaram22 melis11 şimdi canım iki husus var bebek gelişimi 32 hafta mı yoksa doktor mu sana sen 32 haftasın dedi
kaya_kaya melis11 kaşar peyniri süt balık en önemlisi kefir için hem bağırsaklara da iyi geliyor hemde bebeğe kilo yapıyor ben sabah bir bardak akşam bir bardak içiyorum sade daha sağlikli ama ben sade içemiyorum kayısı ve ananaslı olandan veya çilekli içiyorum
melis11 kaya_kaya çok teşekkür ederim yani doğumum son adet tarhıne göre yapılır degıl mi deyısmez çok teşekkür ederim bilgi için Rabbim sağlıkla kucağınaza almayı nasip etsin inşallah
kaya_kaya melis11 evet canım hiç korkma son adet tarihine göre hesaplanıyor. Amin canım sağlıkla alalım kucağımıza