parlaa923_ 2 saatten fazla oda sıcaklığında beklediyse bakteri üremesi başlamış olabilir, ben bir gıda mühendisi olarak eti buzdolabı sıcaklığında çözündürüyrum, dış ortamda değil. doğru olan yöntem budur. Bir de et yıkanması da bakteri üremesini kolaylaştırır. Eğer buzdolabı sıcaklığında kalsaydı en başta çıktığından beri 2 gün kalabilirdi ama şu şartlarda ben olsam bekletmem. Et yıkama işlemi kesinlikle önermiyorum