Arkadaşlar çatlatma iğnesi sonrası 8. Gündeyim. Eğer doğru saydıysam yani geçen hafta Perşembe sabahtan vurmuştuk. Bel, kuyruk sokumu, rahim ve kasık ağrıları yaşıyorum. Sağda ve solda birer yumurtam çatlamıştı. Acaba bunlar tutunma belirtileri olabilir mi? Çatlatma iğnesi sonrası gebelik müjdesi alan arkadaşların bu süreçte neler yaşadığını merak ediyorum özellikle. Zaman geçmiyor sanki. Sonuç negatif olacak diye çok korkuyorum 🥹