seydaaa29 bebegim47bebek allah yardımcınız olsun inşallah darda bırakmasın.Ne yaptınız doğum gerçekleşti mi
bebegim47bebek seydaaa29 allah razi olsun rabbim hepimizi tek avazda kurtarsin inşallah maalesef sicak suya oturdum sancim gecti ama arada gene kasilmalarim oluyor sanirim salı gününe kadar gelmese artik ben doktordan rica edecem suniyle baslatalim diye o derece yoruldum 😟🤦
miros3200 seydaaa29 en son hangi haftadaa kac kiloydu acabaaa. 40 taa suni sanci mi dusundu doktor acava
aselbalim busra34__ bilmiyorum ben ilk gebeliğimi çok güzel geçirdim sancı sürecim doğumm 5 saat filan sürmüştü sadece bilinmemezlik daha iyiydi ama şuan olacakları biliyosun ve bide benm gibi işte gelmeyen bir bebekse daha zor sorun çıkavakmı suni sancımı verilcek filan
aselbalim busra34__ aynen bugun 40 oluyoruz hayırlısı bakalım Rabbim bütün bekleyenlerin bebişlerini saglıklı kolay bi şekilde kucagına almayı nasip etsin
seydaaa29 Kızlar ben doğum yaptım, hastaneye geldiğimde 3 cm açıklığım vardı.5 saat suni sancı aldım doğurdum🤦🏻♀️
miros3200 seydaaa29 yaaa masallah nasilsinn bakalimmm,😍 anlat lutfennn nasil gecti benimde 2. dogummmm 38+5 immm cok tedirginimmm
seydaaa29 miros3200 çok şükür iyi geçti, suni sancıda biraz zorlandım ama sona yaklaştıkça kavuşacağım az kaldı diye o acı gitti🥹