seydaaa29 aselbalim evet yürüyüş banada söyledi doktor ama benimde kızım daha 15 aylık onunla beraber okadar yürümem imkansız evdeki koşturmacada işe yaramıyor sanırım
aselbalim seydaaa29 galiba öyle benm kızom 4 bucuk yasında ama yinede bu havalarda ve o kadar uzun yürüyüşe onu sürükleyemem nasıl olacak bilmşyorum inşallah biran önce gelirler artık hayırlı sağlıklı bi şwkilde
seydaaa29 aleyflx yaaaa taktik baya iyi 😀 ben bol su ve hurma yiyip çömel kalk yapıyordum sadece, pazartesiye kadar dediklerinizi deneyeceğim
materzioglu aleyflx ahududu yaprağı çayını bulamadım aktarlarda adaçayı olmaz mı 😂😂 hurma yemekten kusacam artık ama hala yiyorum.
busra34__ aselbalim bende gidemediğimde hava soğuk olduğunda evde hamile pilatesi açıp onu yapıyorum yürüyüş tarzı videolar vs de var YouTube’dan elçin Demirel diye birini izliyorum doktorum da hamile platesi yapabilirsin dediği için tabi belki işinize yarar
materzioglu aleyflx kekik çayı içemeö de tarçın çayı içilebilir tarçın severim. Gümde kaç kere içmem gerekir ki? Bebeğe bi zararı olmaz ama dimi doğurcam diye kızıma zarar vermim
aleyflx materzioglu aşkım ben kendi kizimida öyle doğurdum tam tersi rahmi acıyo bebekle alakası yok ben bu dediklerimi hepsinden 1 bardak içmiştim ölçekleri 2 kasikti
seydaaa29 miros3200 evet ama doktorum 40 da alıcam dedi bu sefer😀 bende en azından açılmayla falan gitsem diye cabalıyorum
aleyflx begumm01 o egzersizleri dediklerimi yapıyorsun ya sast başı 1 ölçek içiyorsun 1 tatlı kaşığı yani
miros3200 seydaaa29 40 ta nasil alacakmiss kizz normal dogum degilmihdi ne zaman gelmek istersee iste
bebegim47bebek seydaaa29 bende bugun 39+0 oldum sancilarim vardi yalanci sancilardi dun agda yaptim çömelme falan her tuşa bastim suan gene sancilarim var sali gunu randevum var nisan yada suyum gelmedi ama sancim hareket edince gecmiyor sabaha kadar dogurmak istiyorum artik hastaneye de gidemiyorum suan iki kizim var birakacak kimse yok yakinda cok mecbur kalsak komsumuzdan rica ederiz gelsin kalsinlar yanlarinda esimle gideriz hastaneye suan çok aşırı sidetli olmadigi icin hemen gitmek istemiyorum yoksa yatirip suni verirler kesin gitsem ilk kizim 37+4te gelmisti kendi sancimla ikinci kizim 37+3te suyu azdi diye suni sanciyla dogurmustum simdi oglum olacak 39+0 olduk inşallah bugun doğum başlar çünkü artik çok yoruldum
seydaaa29 bebegim47bebek allah yardımcınız olsun inşallah darda bırakmasın.Ne yaptınız doğum gerçekleşti mi
sevacano seydaaa29 korunmasiz ilişki ,ördek yürüyüş ,sıcak banyo ,youtubede yabanci videolar var doğumu kolaylaşdiran diye onlari yapin 1max 2günde doğumunuz olur . En çok işe yarayan ilişki
aselbalim busra34__ bende deneyeyim bari bugun dün tüm evin derin temizliğine girdim yerleri filan elimle sildim bi umut ama yok😀😀