kurkmantosuzmadonna Kızlar ben oğlum doğduğundan beri molfix mavi paketi kullanıyorum. Birkaç gündür taşma yapıyor. Gece uyandığımızda dışına çıkmış oluyor. Geceleri kullanmak için sızdırmaz kesinlikle dediğiniz bez var mı ? Prima kullananlar memnun mu ?
1cey kurkmantosuzmadonna bez küçük geliyor olabilir mi acaba? Yani Molfix pure soft ve Molfix mavi paketi de kullandım çok memnun kalmıştım o yüzden
damlasv kurkmantosuzmadonna arkadaşlarıma prima kullanıyor sızdırmıyor dediler bende oğluma öyle aldım
kurkmantosuzmadonna 1cey yok canım. Elimdeki iki numarayı da denedim. İkisinde de oldu. Normalde memnundum. Ama şu bir haftadır falan böyle.
biryolculuk rabiaerdemm Zararlı değil mi okadar uzun süre kalması , temiz kalması gerek sonuçta odasının🐣
aysgl330633 kurkmantosuzmadonna benimde ayne dediğin gibiydi 3 numarayı aldım hiçbir sorun yok birerbir aynı sorunu yaşadım
Mzgnn0234 kurkmantosuzmadonna bende de aynı sorun vardı önlem kullanıyorum çok memnunum bu arada kaç aylık bebeğiniz yüzüstü mü yatıyor
rabiaerdemm kurkmantosuzmadonna hiç pişik yapmıyor 2 senedir kızıma kullanıyorum ondan öncede oğluma 1 yıl kadar kullandım bence bi deneyebilirsiniz
urs61 kurkmantosuzmadonna ilk çocuğumda prima kullandım hiç sorun yaşamadım.. ikincisinede prima aldım şimdi.. Molfix felan dene dediler ondanda en küçük paketlerinden aldım ama sanırım denesem bile prima kullanmaya devam edecem
aysgl330633 kurkmantosuzmadonna yok 3 numaraya geç sorun çözülüyor ben öyle yaptım elimde kalanları da gündüz kullandım
kurkmantosuzmadonna deletedmom43191 teşekkür ederim canım. Geceleri için sanırım onu alacağım. İnşallah işe yarar.
cokkasmabeabi kurkmantosuzmadonna prima daha geniş ebattaymis evet. Her bez bir süre sonra tasma yapıyor (gece) çözüm gece ıcin 1 no büyük bez alıp takmak