prs_99100 Bende nefes alamıyorum ama burnum tıkalı değil resmen birisi akciğerimi elinin içine almış sıkıştırıyor gibi bi his 😭
melissa55 prs_99100 çok değişik bir şey ya böyle insan nefes alıyor ama almıyor gibi sığmıyor Allah yardımcımız olsunnnn
melissa55 ezgi3452 inşallah ya zaman da geçmiyor insana evet yemek de yemiyorum o kadar öğlen 11 akşam 6 dan sonra bişey yemiyorum midemi o kadar dolu hissediyorum ki Allah hepimizin yardımcısı olsun bu analık ne zormuş
melissa55 naslican Malesef tiroid bende de var ilaç içiyorum ama yinede çarpıntım benim de oluyor acile gidiyorum bişey yok deyip geri yolluyorlar
melissa55 aprilbaby hamile destek yastığı aldım ama tam tersine bana daha çok baskı yaptı ve şuan bebek tam böyle göğsümün altında yani ne oturabiliyorum ne iki yastıkla yatabiliyorum sadece uzanmak iyi geliyor gibi ne kadar olursa artık
betul_tkdmr01 fgormez 25 yaşındayım bebeğim 3 kilo 200 gramdı şimdi 3 500 olmuştur belkide geçmiştir doktor bana normal doğum dedi bebek kilo aldığı için sezeryan fermi aceba sezeryan kilo sınırı kaç bebeklerde
fgormez betul_tkdmr01 4 buçuk ve üstüne kadar normal doğum olur zaten ölçümlerde yanılma oluyor. görümceme 4 kilo sezaryen dediler kabul etmedi normal doğurdu 3800 doğdu kızı, şu anki kilosuna göre gayet normal olur Allah’ın izniyle
betul_tkdmr01 melissa55 bebeğim in hiç gelesi yok sancı da yok sancılar bı anda mi geliyor ilk gebeliğim pek bilmiyorum
melissa55 betul_tkdmr01 benimde ilk gebeliğim o yüzden bende bilmiyorum açıkçası dahaca hiç sancım olmadı