melissa55 33+1 benimde yani şu an bile nefes alamıyorum derin nefes alıyorum😅iftar sonrası iyice midem rahatsız oldu çokta yemiyorum aslında gece uykusu da aynı sizin gibiyim sahura kadar birkaç kez uyanıyorum sahurdan sonra güç bela uyuyorum,ben uyanınca bebişte uyanıyor tekmeleri uyutmuyor mide yanmasını söylemiyorum bile bundan sonra rahatlama olmaz böyle gider yalandan kandırmak istemem iyice ağırlaşıcaz Allah yardımcımız olsun🐣