Bugün kontrolüm vardı bebek sağ olsun döndü arkasını bize yüzünü göstermedi ,tatlı vs yedim dahada dönmüş😂 neyse ben doktoruma tüplerimi bağlatmak istiyorum doğumda, normal doğumda olurmu dedim, tüpleri bağlatmak ayrıca bir ameliyat başka doğum kontrol yöntemleri var, ben sana tüplerini bağlatmayı önermiyorum sen zaten normal doğum yapacaksın aksilik olmazsa, spiral takalım dedi 🥲 ne diyeceğimi bilemedim, spiral ile de hamile kalanlar varken. Bu arada yaşım 36 bi kızım bimoğlum olacak Rabbim onlara uzun ömür versin daha çocuk istemiyoruz eşimle… Kararsızım