hizlivecocuku prenses99 bebeğe mi size mi çok genel olmuş soru :) oğlumda mustela kullandım ilk 6 ay sonra daline geçtim şimdiki bebişime mamaaura şampuan ve nemlendirici aldım alman markası eczane ürünü aynı zamanda çok pahalı değil bi bakabilirsiniz
Havin49_ prenses99 ben ilk oğluma mustela kualndım pahalı bende sebamed e geçtim ikizlerime de b-good care bebek şampuanı kullanıyorum onlarda sebamed kulanıcakrım erken doğdular doktor onu önerdi onu aldım
Havin49_ prenses99 koku çok yok cnm doğal şampuan olduğu için kokan parfüm içinde parfüm ve boya vardır kendine has bi kokusu var tabiki ama öyle ağır bir koku değil
beyzzsenturkkk prenses99 johnsons baby aldım kızımda da kullanmıstım hala kullanıyorum 3 yasında bazen rossmandan ısana orman meyveli olanı alıyorum
Akkdkxjdndbn prenses99 biz 1,5 yaşına kadar sebamed kullandık. Şuan daline geçtik. Sebamed gerçekten güzel
glnzkrkmz prenses99 ben dalin kullandım ve kızımın saçları çok dökülüyordu ecowele geçince dökülme durdu ve saçları gürleşmeye başladı.araştırın deneyenlerden görürsünüz🌸
Deletedmom_8793 prenses99 mustela kuzenimin bebeğinde alerji yaptı bide bazı ciltlerde kuruluk yapıyor diye içerik okudum o yüzden vazgeçtim