Dilekonur yok ben kesinlikle çok memnunum hantal değil yağ gibi kayıyor valla. ağırlığına gelince de pazar’a gidip tüm alışverişimi yapıp altına doldurup gelmişligim var fark bile hissetmedim. sadece standartları oluyor mu biliyorum ama tekerlekleri biraz büyük bizim araba da küçük bir model olduğu için arkaya tam küt sığıyo imkan varsa deneyip almak lazım