Melekkkkkkkkkkkk Seymasal bizde yeni aldik. Travel tercih etmedim. Neden bilmiyrm ama bana hiç güven vermiyo traveller. Aytaç bebeden aldım ckda icime sindi. Foto yukleyemiyrm 500 TL aldık bakalım inşallah güzel çıkar 🤲
Aysesare Seymasal benetonun yorumlarını okudum kullananlar memnun değillermiş. E bebekte canyon travel sistem var 800 tl henüz kullanmadım ama kurulumu kolay ve sürüşü bana rahat geldi. Yorumları okuyarak aldım memnun insanlar var
Zelnuray babymomm aynen öyle ben daha almadım ama yorumlar postlar bebek arabası ile çok olunca bakıyorum ordan eledim
Seymasal Cigdemruzgar dar gelırlı olmakta bı kenara fazla pahalı bebek arabaları yanı ınsan acıyo bı yerde
Esracgr Seymasal Ben kullanan bikac kisi gordum tavsiye uzerine aldim.Kullanip gorucez bakalim ama baya iyi geldi bana.
Heyzil Seymasal baby home diye bir marka var nette ona bak istersen. Ben puset ve bebek arabası aldım ayrı ayrı
Esracgr Cigdemruzgar Aynen canim gonul isterdi gidip kraft vs. almak ama butceye gore arastirip kullanimi kolay olan bi araba aldigimi dusunuyorum.
Aienma Esracgr yengem kullanıyor ön tekerlek küçük arka büyük her yere takılıyor. Bizim buranın yolları da iç açıcı değil zaten
ysmnilhan1 Seymasal n11 den bakın bence eltim aldı n11 den 2 yıldır kullanıyor bende inşAllah ordan alacağım
Calimeros Seymasal geçen hafta n11 den baby terra carisma travel sistem bebek arabası aldım 675 tlye.. Eşimde bende bayıldık kullanımı kolay pusetli hemde çok zarif bi görünümü var hemde yer kaplamıyor ayrıcada hafif tavsiye ederim
Seher_ Seymasal ben Weego aldım canım gayet güzel geldi aynı Internetteki gibi hepsi burada dan 700 e Aldım şimdi 750 olmuş evdeki fotolarini atıyim bakın kızlar benetodan daha sağlam geldi bana