Kev hangi hastane de bebeğiniz yani bende pek güvenemiyorum açıkcası hastanelere, benim bebeğim 15le 2 günde 1 takip edildi 5 hiç bişey, insan biraz korkuyor ama yarın çıkışını isteyip başk hastaneye götürün bence birde ne işlem yapılmış ne yapılmış ayrıntısına kadar epikrizini isteyin