Kev
Sadeve Bilirubin değeri 5 olarak mı yatış yapıldı? Benim de bebeğim sarılık var atlatmaya çalışıyorum bana 17nin altında olduğu sürece yatış yapmayız dediler 2defa kan alındı biri 16,5 gibi bişeydi 2.si 16,8 di bol bol emzir dedi doktor. Nasıl 5 iken yatış yapılır acaba başka değerlerinde bi farklılık mı vardı