ikiprensannesii_ bebeklerin çocukların kilosunu kıyaslamayın, doktor sağlıklı dediyse ve iyi dediyse iyidir. Çok kilo çok sağlıklı diye bir şey yok, her bebeğin gelişimi farklıdır, siz sağlıklı yeterli beslenin sütünüzden de ona geçer, zaten doktor kilo alımı yavaş derse ek mama önerir, burda kiloları okuyup üzülmeye gerek yok yani🙏🏼