aselimdurum teşekkür ederim canim benim. Nub derken omurga kısmını mi diyor. Dikey olarak yukarı gidiyor. Kızlarda sanırım daha yatay.paralel gibi öylemi.dogru anladım. Birde ben bı yerden sordum. Sağ ayaginin yukarısına dikkat et gölge gibi bişey yukarı doğru şişlik var.yani iki bacak arasında genelde erkek bebeklerde oluyor. Gölge gibi üst üste dusdugunden tam anlaşılmıyor.ancak yukarı doğru diklik var. Sende saglikla kavuş kızına inşallah 💕 dikkatli baksan bir daha resme rica etsem anlattıklarımdan sonra. Sen göre bilecekmisin