Tortilla benim pek bulantı kusmam olmadı. Sadece yediklerini sindirmedigim zamanlarda kusmam oldu. Koku hassasiyeti vardı ama çok fazla değil . Birde çok halsizlik oldu kaç haftadır. Aşırı ağlamam oldu. Çok fazla ağlıyordum tek kaldığım zamanlarda. Çocuklar kresde eşim isde oldugu zamanlarda kendi kendime çok ağladım. Haykırarak hatta. Şimdi yine ara ara oluyor. Bugünlerde hasta oldum gribim oksuruyorum. . Dünde ikili tarama yaptırdım. Kan verdim.
Resimdeki neye benziyor sence.yorum yapsana sende ☺️