Zelnuray snms ah bi görde hemen bilir 😁😁 kız bala bende inanmıyodum ama doktor doğurunca inandım kadına 😂 benimkide bilirse korkudan harakette edemem 😁😁😁
Damla21koksal Sunayaz simdi soyle oluyo bana yaptirdiklari benim bildigim kadariyla sert zemine oturup elinizle biyerden destek almadan ve sırtinizi biyere dayamadan uzun oturup bi ayağınızı diğer ayagnizinbasparmaginn üzerine koyamadığınız gün doğuma gidersiniz dyolar👍
Zelnuray snms çünkü önceden doktor mu vardı doğurup ertesi gün tarladır o dur budur bence biz çok abartıyoruz bazı şeyleri Babyl şeyi cinsiyet şeyi onu bunu 😁😁
snms Zelnuray ben zaten rutin kontrol ve acil durumlar dısında pimpirikli olmadım hic doktora koşmadım sakin bi gebelik geçirdim günümüz şartlarının getirilerinin arasında evham da var önceden böyle degildi tabii simdi herşeyi yakından takip edip görebiliyoruz tahmin üzerinden yürümüyor artık 😂😂
ebru23 Dezehs valla ellrimle destek alitsam oluyo ama hic desteksiz cok zorlaniyorum ama yapiyorum 34+2deyim..
Esgul_2019 Sunayaz 38+4 ne gelen ne giden var cnm çok nazlı bebeler 😊 umarım 1 haftadan daha fazla bekletmezler 😎
Esgul_2019 Polo aynen bende öyle yapicam inşallah yanımızda olurlar en büyük destekcimiz onlar çünkü o an 😊
Sunayaz Esgul_2019 fazla nazlılar ya gelmek bilmiyorlar 10 gün sonra gel dedi dr um eğer gelmezse küçük hanım yatış yapıcak dr.