Zeynebrima Damla21koksal benim oldu bu haftada yüzümde beyazlık gerçekten 😁 acaba doğum belirtisi olabilir mi merak ettim şimdi
Polo Esgul_2019 işte yere oturup denemekte zor 😀😀 Yere otur dene kalk derken açılma olup iki güne doğuruyolar bencr😀 Bende yapacam 😀😀😀🤩
Esgul_2019 Polo eşim 3 günlük Seyehatte gidecek o gitsin gelsin sonra bende yaparım 😁 zaten vakit az kalmış ne olur ne olmaz
egeli1gebe Ben az önce denedim yapamıyorum, 38.haftayı sürüyoruz. Bugün çatı muayenesi yapılcak. Aldı mı beni bi telaş 🤣 başka deneyen var mı kesin miymiş bu ya
snms egeli1gebe denedim 36+3 üm yapamıyorum doğruysa sıkıntı benim icin erken cünkü ben cok inanamıyorum daha günüm oldugu icin 😂😂
egeli1gebe Ayy deme kilodan kalkmıyodur ya bacaklar öyle düşünelim 😃 kütüğe döndüler zaten benimkiler normaldir nerde o çubuk kraker hali 🤣🤣
snms egeli1gebe geçen hafta yapıyodum bu hafta yapamamak kafamı karıştırdı hurafedir diyip geçiyorum doğurursam güncelleme yaparım artık 😂😂😂😂😂
Vandb Kizlar nstye girdiginizde arada 90lara ciktigi oluyormu 37. Haftaliklar cok anlik ama sonra dusuyor
Polo Esgul_2019 bende aynen eşime göre hareket yapacam 😀 o bi gitsin gelsin Doğum başlatan hareketler yapacam 😀
Zelnuray Polo hastanede çalıştığım zaman bekardım öğle yemeğine doktorları davet etmiştikk o zamanda bi dr hamileydi annemde kızım senin doğumun çok yakın 3 4 güne doğurursun demişti akşamına kadın doğurmuş 😁😁😁😁😁😁
egeli1gebe Kızlar nst de sancı kaç olunca sıkıntılı oluyor ben daha 1 kez girdim hiç bilmiyorum sormadım da bugün yine gircem
snms Polo @egeli1gebe kasılmalarım da var ama umutsuzum hic bi erken dogum riskim falan yoktu son kontrolde tabi belli de olmaz pusuda bekliyorum dört kere denedik yapamıyorum annem parmağımı tutup kaldırmaya çalışıyor o bile yapamıyor keske doğru cıksa da doğursam artık cok yoruldum 😂😂😂😂😂
Esgul_2019 Polo aynen bende öyle yapicam inşallah yanımızda olurlar en büyük destekcimiz onlar çünkü o an 😊