Kızlar 35 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2080gr. 10 gün sonra kontrolüm var ve bebeğe kilo aldırmam lazım. Doktor yeterli olmadığını söyledi beslenmemin.
Kaşar, muz, ceviz, tahin, pekmez, avokado, protein alımıma dikkat ediyordum geçtiğimiz son haftalarda. 150 gr alabilmiş sadece. Sizden tavsiye almak isterim bunlar dışında ne gibi artı beslenmeme bir şey katabilirim? Mesela nesquik görmüştüm birisinde 😅 ben ne yaparsam bu bebiş 10 gün içinde bi 300-500 gr alır lütfen yardımm