Es07 babygirl02 Hangi marka kullanıyorsunuz Goldan goat aldık biz bitane Şimdi bebelac kullanıyoruz Bugün hiip almış eşim Hepsini deniyoruz bakalım Gaz sorunu için damla deneyeceğiz
babygirl02 Es07 ben aptamil kullanıyorum gaz sorunu olan bebekler içinmiş bebeğim içtiği zaman hemen gazını çıkartıyor gaz sorunu yaşamıyoruz