Es07 canım benden de gebelik zehirlenmesiden şüphelendiler ona baktılar tahlillerde ama öyle bir şey yok bazen doğumdan sonra böyle olabiliyormuş maalesef benimki hipertansiyondu çünkü hastanede kaldım ben sürekli takip edildi ilaçlara rağmen düşmedi ve ben yüksek dozda ilaç kullandım bir ay sonra birini bıraktım şu an hala sabah akşam 10 mg kullanıyorum doktor onları da zamanla bırakacağımızı söylüyor tekrar aynı şekilde silbaştan olmaması için şu an bir müddet daha kullanacağım ve ben de emziriyorum.sızın çok düşük ondan tansiyonunuz duzene girmemiş