serenss asellinaaa keşke testi ters çevirip öyle çekseydin hiç görmeseydik😂 bacım bu nasıl çekmek dikine
Deleted33000 kasikcisila06 o zaman yükselir bacım buhun bidaha verme imkanın varsa tekrar ver bakalim
Kelebekkkk34 kasikcisila06 benim 4.95 çıktı bu şekilde silikti ama yükselmedi malesef 2 gün sonra regl oldum
Kelebekkkk34 kasikcisila06 bilemiyorum canım inşallah artar ama 12 gün varken neden kendini bu kadar strese sokuyosun keşke erkenden yapmasaydın testleri
zynp1107 Kızlar benim adetim çok gecikti 20 gün beta önce 2.88 çıktı 7 gün sonra 6.39 çıktı korkuyorum neden böyle olur
Kelebekkkk34 kasikcisila06 öyle ama streste çok etkiliyor malesef ki ben regl günü gelmeden yapmıyorum aylardır deneyince sabretmeyide öğreniyo insan 🥲 0.5 çıktıysa gebelik yok ama 5 çıktıysa umut var canım