kasikcisila06  Merhaba 1.5 hafta arayla yaptığım testlerim bu şekilde çıktı sizce var mıdır kan verdim ama 0.5 çıktı hadi bir test yalancı ikisi yalancı 3. De mi yalancı olabilir sizce beta değerim yükselir mi? Veya daha çok mu erkendir kasıklarım çok ağrıyor regl geçmedi
Deleted33000 kasikcisila06 kan ne zaman verdin bacım bu testlere de artık güven kalmadı ki en garantisi sen yine kan ver sanki en soldaki biraz koyulaşmı testin
dlraakn kasikcisila06 merhaba canım bende reglime 4 gün kala test yaptığım da en sondaki testin gibi silik çıkmıştı benimde ikinci çizgim. Kan için 1 hafta bekledim ona rağmen değerim tam sınırda çıkmıştı. Sonradan değerim yükseldi. Seninde yükselir mutlaka değerin bence sadece biraz sabret ve regli tarihinin bir hafta falan geçmesini bekle o zaman kan testinde de net belli ediyor değer ☺️
kasikcisila06 Deleted33000 2 gün önce yarınla birlikte 3 gün olacak kan vereli normalde 2 veya 3.80 çıkan beta 5 çıktı ama yükselir mi bilmiyorum
Deleted33000 kasikcisila06 o zaman yükselir bacım buhun bidaha verme imkanın varsa tekrar ver bakalim
nuriyegcl kasikcisila06 aynen geciksin garanti olsun geç döllenme olursa erken oldugu için negatif çıkabilir kan testinde 🌸
aks6020 Beta sonradan yükseliyor kanda peşini bırakmayın adet görmediğiniz sürece vardır umut . Ben de aynı silik öğrendim kanda 47 çıktı 61 oldu şimdi 278 zamanla artıyor yani geç dollenme de de geç artarmış beta her kadında farklı artıyor
1_2_3_4 bussraaaeewc yok gibi kan verin ben kan verince öğrendim testler de çıkmıyor erken hamilelik olunca
kasikcisila06 bussraaaeewc merhaba ben tam çizgi görmedim açıkçası umarım gönlünüze göre olur hangi test acaba bende days doctor yaptım ama daha çok gözle görülür bir çizgi var şuan
bussraaaeewc dlraakn regl olacakmışım gibi ağrı geliyor ara ara sizin de öyle miydi belirtileriniz nelerdi lütfen bilgilendirir misiniz 1 yıldır çabalıyorum
kasikcisila06 dlraakn evet bence bu sürecin en zor kısmı sabretmek gerçekten 🥹🥹 çok heyecanlanıyor insan umarım vardır da değerim artar inşallah
kasikcisila06 babyshark__ o zaman hafta sonu belki kan veririm damarlarım çok zor bulunuyor 2 damarımı patlattılar o yüzden sürekli kan vermek istemiyorum açıkçası sol kasığımda büyük bir ağrı var bu yüzden umutlanıyorum