babyymom59 benimde çok küçüktü hamile olduğum belli olmuyordu ama kontrollerde bebek haftasıyla uyumlu çıkıyordu hep. Şimdi 32+4 teyim yeni yeni hamile gibi hissediyorum😀Ama yinede benle aynı haftada olanların çoğundan küçük.İç karın genişliği diye bişey var bence gerçekten. çünkü bebek nereye sığıyor bilmiyorum 🙈Başkasının karnıyla karşılaştırıp kendini üzme doktor bebeğin kilosu iyi diyorsa gerisinin hiçbir önemi yok inan ki