28 haftalik olcam içimde heyecan ve korku birarada bir yandan ağırlaşmak korkutuyor bir yandan bebisimin hareketlerini hissetmek mutlu ediyor doğumdan korkuyorum ama içten içe normal istiyorum kabus görmelere başladım yarın gebelik şekerine bakilmasija gidicez ondan da korkuyorum of of sizde durumlar ne güzel anneler